PŘEDPLAŤTE SI NÁŠ ČASOPIS ↗
Co je to BEEF? Propojení jídla a divadla v prostorách bývalých pražských jatek.

Stylizovaný zážitek, který se vymyká všem zkušenostem. Fúze gastronomie, divadla a designu vzniká k výročí 130 let od založení Holešovické tržnice, inspiruje se rituály i prostředím jatek

Hostina, kterou si nechcete nechat ují(s)t. Jedenáctichodové menu jako rituál, který nasytí tělo a probudí smysly. Propojení divadla a gastronomie v prostoru Holešovické tržnice, kde jídlo nebude pouhým pokrmem, ale uměleckým zážitkem. To všechno je Beef – jedinečná fúze chutí, umění a historie!

BEEF: Umění na talíři

V rámci ojedinělé gastro performance v prostorách bývalých jatek v Holešovické tržnici vám naservírujeme jedenáctibodové menu v unikátním uměleckém zpracování. To, co vám jindy přijde jako obyčejná květina, vám my naservírujeme jako delikatesu, která pošimrá vaše smysly, a nejen ty chuťové…,“ slibuje gastro performance BEEF. Projekt vznikl na počest 130. výročí bývalých pražských jatek. „Tato akce je tvořena na míru pro Holešovickou tržnici, chtěli jsme vytvořit ojedinělou událost, která by oslavila 130 let od jejího vzniku a tematicky se odkazovala k bývalým jatkám a celkové historii areálu. Proto vzniká v hale 17 nejenom gastronomická performance, ale také další program, který by ji měl podpořit. Tedy fúze gastronomie, divadla designu a vůbec kreativních průmyslů,“ popisuje Veronika Svobodová, projektová manažerka Holešovické tržnice „Projekt rozhodně nemohl vzniknout jinde,“ vysvětluje režisér Adam Skala, „BEEF je tvořený jako site specific, vychází z témat a historie. Při tvorbě jsme často pracovali přímo v prostoru a každé řešení je tedy tzv. na míru. Zároveň ale platí, že každé umělecké dílo si začne v jednu chvíli žít vlastním životem. Takže těžko říct, co bude s BEEF dál.

Ponořte se do příběhu jídla a jeho historie, 
do minulosti Holešovické tržnice a do úvah o budoucnosti naší gastronomie 
v neopakovatelné gastroperformance. Ponořte se do příběhu jídla a jeho historie, 
do minulosti Holešovické tržnice a do úvah o budoucnosti naší gastronomie 
v neopakovatelné gastroperformance.
Ponořte se do příběhu jídla a jeho historie, 
do minulosti Holešovické tržnice a do úvah o budoucnosti naší gastronomie 
v neopakovatelné gastroperformance.

Chrám hodování

Jedenáctichodové degustační menu, z 90 % vegetariánské, připravuje tým šéfkuchaře Ládi Vaníčka ze Zátiší Group. „Naše představení je stylizované jako mše. Jedenáctka má v katolické obřadnosti zvláštní význam. Jednak symbolizuje něco neúplného, nedokonalého. Dalo by se říct i nedosyceného. Jedenáctka je také znakem lidské pokory, potřeby a hledání spásy,“ vysvětluje Adam symboliku celé slavnostní tabule. O té koneckonců vypovídají i velice sugestivní názvy jednotlivých chodů – budete moci zakusit Hostie, Zvěstování, Nanebevzetí či Křehkost života. Více o výběru samotných ingrediencí se dočtete na webových stránkách BEEF.

Ptáte se, jak takové delikatesy asi vypadají? „Jeden z prvních chodů vypadá jako kniha. Kniha, kterou společně s perforem otevíráme a začínáme v ní číst příběh, který kolem nás potom ožívá. V knize jsou ilustrace a vy si po chvíli všimnete, že ilustrace jsou jedlé. Dají se ze stránek vyloupnout a ochutnat. Můžete tedy doslovat sníst příběh, který čtete. Něco podobného se děje u každého z jedenácti chodů. Možná si i společně zazpíváme,“ prozrazuje Adam a dodává, „protože v performance BEEF je v hlavní roli jídlo. Divadelní složka by na sebe neměla strhávat pozornost, ale měla by hodování doplňovat a rozšiřovat o další rozměr. První tedy vzniklo menu. Zajímavostí je, že první verze menu jsem napsal jako příběh. Nerozepisoval jsem zde jednotlivé suroviny (to nechávám na šéfkuchaři), ale napsal jsem abstraktní a symbolický příběh vztahu jídla a lidí, který se pokusíme odvyprávět právě přes 11 chodů.

Jídlo s příběhem

Večeře spojuje gastronomii s divadelním zážitkem a uměleckou performance, kde každý chod představuje propojení chutí, vizuálního umění a příběhů spojených s historií místa. Programem nás provede herec Kryštof Bartoš v roli velekněze. „Žánr gastro performance u nás existuje, ale většinou ve formě, kterou si nespojujeme s vysokou kulturou,“ reaguje na můj dotaz ohledně tradice gastro performance Adam. „Falešné středověké krčmy, kde vám herci k jídlu brnkají na loutny a kopou se pro vaše pobavení do zadku jsou v podstatě gastro performance. Z těch ambicioznějších bych zmínil inscenaci na Jatkách “Hostina”, tam ale šlo o divadlo a jídlo tu bylo jen taková nevýznamná kulisa.“ 

Už na jaře v roce 2025 se hala 17 v Holešovické tržnici promění v pomyslný živý organismus. Už na jaře v roce 2025 se hala 17 v Holešovické tržnici promění v pomyslný živý organismus.
Už na jaře v roce 2025 se hala 17 v Holešovické tržnici promění v pomyslný živý organismus.

Kořeny gastro performance ale sahají o dost hlouběji. „Divadlo, u kterého se podávalo jakékoliv jídlo nebo pití není nic nového, divadlo, u kterého se večeřelo sahá také velmi hluboko do historie. Nicméně my jdeme směrem, kde podávané přímo souvisí se situací, která se bude odehrávat. Menu je speciálně vytvořené pro tuto událost a jinde jej neochutnáte. Jednotlivé chody vycházejí z divadelní situace a naopak - jedno bez druhého by nedávalo smysl,“ specifikuje Veronika a vysvětluje, kde hledal projekt BEEF inspiraci, „podobné projekty jsou v posledních letech velmi oblíbené v zahraniční - ohledně gastroperformance a propojení gastronomie s divadlem se snažíme inspirovat v jiných zemích a pokoušíme se přivézt obdobný žánr i k nám.“ Adam k tomu dodává: „troufám si tvrdit, že je náš projekt tím zdaleka nejambicióznějším. Spolupracujeme se špičkovým šéfkuchařem, forma degustační večeře o jedenácti chodech je náročná. Troufám si říct, že samotná divadelní složka otevírá zajímavá témata o vztahu nás, lidí našeho jídla.

Návrhy kostýmů kombinují prvky řeznické profese a církevní symboliky, čímž vytvářejí zneklidňující a mystickou atmosféru celé performance. Návrhy kostýmů kombinují prvky řeznické profese a církevní symboliky, čímž vytvářejí zneklidňující a mystickou atmosféru celé performance.
Návrhy kostýmů kombinují prvky řeznické profese a církevní symboliky, čímž vytvářejí zneklidňující a mystickou atmosféru celé performance.

Pod rouchem tajemna

Vizualita je důležitou součástí celé performance. Některé z vizuálů až budí strach a vyvolávají zneklidňující pocity. To, že celá show nebude útočit pouze na vaše chuťové pohárky, ale zapůsobí i na všechny smysly, slibuje propracovaná scénografie i kostýmy. „Pracujeme s barevnou paletou živého masa, což je tak trochu náš podpis. Koneckonců, naše skupina si říká MASO už skoro deset let. V kostýmech najdete prvky z řeznické profese, košile, sekery, nože. Ty se ale nápaditě mísí s tématy ze světa katolické církve, v našem pojetí se stávají ornáty, mitrami a podobně. Celý prostor, do kterého vstupujete, by měl působit jako živý organismus,“ vysvětluje Adam pečlivě promyšlené detaily celé performance.

Večerem v chrámu hovězího božstva vás provede velekněz - herec Kryštof Bartoš. V opulentní modlitbě za maso. Anebo nemaso? Dojděte k osvícení skrze chuťové buňky. Možná, kdo ví, se stane zázrak. Večerem v chrámu hovězího božstva vás provede velekněz - herec Kryštof Bartoš. V opulentní modlitbě za maso. Anebo nemaso? Dojděte k osvícení skrze chuťové buňky. Možná, kdo ví, se stane zázrak.
Večerem v chrámu hovězího božstva vás provede velekněz - herec Kryštof Bartoš. V opulentní modlitbě za maso. Anebo nemaso? Dojděte k osvícení skrze chuťové buňky. Možná, kdo ví, se stane zázrak.

Našim hlavním vizuálním prvkem je kráva a prostor, se kterým pracujeme, slouží jako chrám krávě zasvěcený. Další objekty/výtvarné prvky, se kterými pracujeme odkazují k jatkám, takže pracujeme s texturou tkáně, masa, hmoty a krevního řečiště a vnitřnostmi. Snažíme se vytvořit tajemný prostor se spirituálním a zároveň lehce zneklidňujícím nádechem. Kostýmy odkazují na mši/rituál, takže vycházím z kněžského ornátu, mitry a mnišských kuten. Jejich nádech a zdobení bude navazovat na organické prvky použité ve scénografii. V rámci udržitelné scénografie bychom na většinu objektů, které budou z textilního materiálu, rády zpracovaly materiály z druhé ruky,“ dokresluje celý koncept Eva Justichová, scénografka a kostýmní výtvarnice. Její kolegyně Tereza Gsöllhoferová nakonec doplňuje: „vzhledem k celkovému konceptu využívajícímu prvky mystiky a určité záhadnosti jsme se i po výtvarné stránce rozhodli různé druhy materiálů – až na určité výjimky – používat spíše abstraktnějším až organickým způsobem, který v divácích pravděpodobně konkrétnější asociace vyvolá, ale primárně by celý prostor měl na člověka působit spíše skrze hutnou atmosféru a podněty dotýkající se podvědomí.

Degustační menu je z 90 % vegetariánské. Pouze jeden chod obsahuje maso. Je ale možné si při nákupu vstupenky zvolit čistě vegetariánskou variantu. Degustační menu je z 90 % vegetariánské. Pouze jeden chod obsahuje maso. Je ale možné si při nákupu vstupenky zvolit čistě vegetariánskou variantu.
Degustační menu je z 90 % vegetariánské. Pouze jeden chod obsahuje maso. Je ale možné si při nákupu vstupenky zvolit čistě vegetariánskou variantu.

První termíny BEEF jsou momentálně naplánovány na duben, ale vstupenky si můžete zakoupit už nyní (a nadělit si tak radost třeba pod stromeček)! Celkem se v Holešovické tržnici uskuteční pouze patnáct představení, přičemž každé z nich proběhne ve velmi omezeném počtu návštěvníků. Doporučujeme proto dlouho neotálet. Při výběru vstupenek si můžete zvolit i zcela vegetariánskou verzi. Jednotlivé chody jsou navíc párovány s alkoholickými i nealkoholickými nápoji. A co si podle autorů projektu odnesete mimo plného žaludku? Veronika slibuje nový zážitek, Tereza zase pocit, že jste nic podobného ještě nezažili. Adam by si přál, abyste si kromě plného žaludku a úžasu odnesli také pocit zamyšlení. Podle Evy by bylo ideální, pokud ve vás BEEF zanechá netradiční a trochu dekadentní zážitek, za kterým se budete chtít do Holešovické tržnice vracet. My vám přejeme dobrou chuť!

Článek vznikl v rámci placené spolupráce.

Rubriky:

Další z rubriky

Natálie Navrátilová a šéfredaktorka Designnews Veronika Pařízková
Číst článek
30. 04. 2025
Redakce Veronika Pařízková
Doba čtení 3 min

Že ženy dělají jemnější design je klišé. Na produktu nepoznáte, jestli ho dělal muž či žena, je přesvědčená Natalie Navrátilová, která navrhuje příbory i pravítka

„Drobné nástroje potřebují strašně času. Diplomové prototypy nebyly vůbec dokonalé. Musela jsem se několikrát připomenout. Spíš než o odvaze byla tato spolupráce o vytrvalosti,“ prozrazuje Natalie Navrátilová detaily vzniku kolekce pro Mikov, která ji vynesla cenu Objev roku na Czech Grand Design.

Design & umění Podcast
Fotograf Filip Švácha a designérka a umělkyně Pavlína Šváchová se synem Vendelínem; foto: Agnes Čechová; Pavlína se v tvorbě věnuje také šálkovým objektům; foto: Filip Švácha.
Číst článek
21. 04. 2025
Eliška Vrbová
Doba čtení 2 min

S dítětem jsme přestali prokrastinovat a naše práce je soustředěnější. V Ústí je rodinná atmosféra, UMPRUM by na nás byla moc ambiciózní, říkají Pavlína a Filip Šváchovi

Ona se věnuje designu skla a volnému umění, on nejen její objekty fotografuje. Pavlínu a Filipa Šváchovi spojilo studium v Ústí nad Labem a dnes sdílí kromě společné domácnosti i kreativní vize v projektech toho druhého. Jaké je soužití dvou designérů a umělců a jak jim život proměnilo rodičovství?

Design & umění Rozhovory
Nová židle Flexi Lounge
Číst článek
18. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 3 min

Židle, co sbírá ceny. Boskovická firma LD Seating slaví mezinárodní úspěch s křeslem Flexi Lounge, čím je výjimečné?

Od uvedení první židle Flexi Light v roce 2014 až po kompletní rodinu sezení. LD Seating představuje nejnovější přírůstek do série Flexi Lounge – nový typ křesla navrženého pro maximální pohodlí.

Design & umění
Eliška Gogolová & Ateliér Kompost
Číst článek
16. 04. 2025
Tereza Tomášová
Doba čtení 3 min

Mám pocit, že v našem malém rybníčku bychom se měli povzbuzovat, říká textilní výtvarnice Eliška Gogolová, která vrací slávu prošívaným vestičkám našich babiček

Tvoří originální prošívané vesty, vyrábí úrodné vlněné sochy a chystá se na vlastní autorské látky. Co Eliška Gogolová oceňuje na olympijské kolekci? Jak o sobě může dát začínající textilní designér vědět a proč by uvítala raději cenu spojenou s finanční odměnou než kousek křišťálového dortu?

Design & umění Rozhovory
Cílem Nebezboží je ukázat, že víra v Boha není záležitostí minulosti
Číst článek
14. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 2 min

I věřící si zaslouží vkusný produkt. Klára Frídlová oslovila mladé designéry, aby vymysleli, jak modernizovat tradiční křesťanské atributy

Kolekce křesťanských produktů se současnou estetikou nyní nabízí online obchod Nebezboží, jehož zakladatelka Klára Frídlová oslovila mladé autory a výtvarníky, aby vytvořili tradiční předměty snoubící v sobě katolickou tradici i současný design.

Design & umění
Upcyklace je ve světě rozšířeným pojmem
Číst článek
11. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 2 min

Co, jak a proč vůbec dále vytvářet? Studenti z plzeňské Sutnarky hledají řešení pro nadprodukci v recyklaci a minimalizaci odpadu

Jak prodloužit životnost oděvů, kožených doplňků a obuvi v době vizuální inflace a nadprodukce? Studující ateliéru Fashion design Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara Západočeské univerzity v Plzni (FDU ZČU) hledali odpověď skrze kvalitní materiály, chytré střihy a upcycling.

Design & umění
Jana Zielinski a přebal knihy Křehká krása designu
Číst článek
09. 04. 2025
Jana Mattas Horáčková
Doba čtení 2 min

Absence kritického pohledu, přesto vizuálně zajímavá a inspirativní. Jaká je kniha, která vypráví příběh Jany Zielinski?

Kniha Křehká krása designu je rozhovorem o designu, ale také osobním příběhem Jany Zielinski. Co vše stojí za úspěchem Designbloku a jaká je jeho skutečná cena? Jak vypadá cesta ženy, která zasvětila svůj profesní život tvorbě, organizaci a podpoře designu u nás i v zahraničí?

Design & umění Názory & polemika
Terezie Foldynová a Tereza Samková
Číst článek
02. 04. 2025
Veronika Pařízková
Doba čtení 5 min

Malovat obrazy "aby se líbily" bych nezvládla. Dvě autorky spjaté s Ostravou definují, co je inspiruje a čím je tamní scéna specifická

Dvě odlišné autorky, dva jiné přístupy. Přesto Terezii Foldynovou a Terezu Samkovou mnohé spojuje. Především místo původu a působení - Ostrava. Jak se do jejich tvorby promítá?

Design & umění Rozhovory
Karolína Kučerová s moderátorkou Veronikou Pařízkovou
Číst článek
31. 03. 2025
Veronika Pařízková Redakce
Doba čtení 2 min

Vždy jsem byla trochu šprt, neřeším stejné věci jako spolužáci, vysvětluje Karolína Kučerová, která začala studovat design až ve 26 letech. Co musela obětovat? A cítí tlak, jak tvořit?

„Nemyslím, že dnes člověk prorazí jen díky instagramu. Najdete tam řadu lidí, co mají sledující, ale chybí jim talent “ hodnotí vliv sociálních sítí Karolína Kučerová, která navrhuje sklo i keramiku. Chce ho někdy smazat? Prodává se lépe sklo nebo keramika? A proč roste obliba hrníčků bez oušek?

Design & umění Názory & polemika Rozhovory Podcast
Jakub Berdych Karpelis
Číst článek
28. 03. 2025
Kateřina Hubertová
Doba čtení 3 min

Schopnost myslet netradičně a ironie s humorem. Analyzujeme, proč je Jakub Berdych Karpelis zásadní osobností zdejší scény

Na pomezí designu a umění, vždy ale s humorem se pohybuje sochař a designér Jakub Berdych Karpelis. Nebojí se experimentovat s materiály a postupy jejich zpracování. Nebrání se ani nadsázce, ironii, netradičním tématům a kombinacím. Snad díky tomu se dnes řadí mezi české designérské hvězdy.

Design & umění Názory & polemika
JN interiér

AKCE A UDÁLOSTI

Moravská galerie prezentuje tvorbu letošní výherkyně oceněné designérky roku Czech Grand Design Kateřiny Handlové. Nenechte si ujít výstavu sklářských prací Záznam mizení, pohybující se na hranici designu a citlivého náhledu do zkušenosti autorky.

25. dubna 2025 – 29. března 2026
Zobrazit detail →

NEWSLETTER

JN interiér

Nejnovější články

Natálie Navrátilová a šéfredaktorka Designnews Veronika Pařízková
Číst článek
30. 04. 2025
Redakce Veronika Pařízková
Doba čtení 3 min

Že ženy dělají jemnější design je klišé. Na produktu nepoznáte, jestli ho dělal muž či žena, je přesvědčená Natalie Navrátilová, která navrhuje příbory i pravítka

„Drobné nástroje potřebují strašně času. Diplomové prototypy nebyly vůbec dokonalé. Musela jsem se několikrát připomenout. Spíš než o odvaze byla tato spolupráce o vytrvalosti,“ prozrazuje Natalie Navrátilová detaily vzniku kolekce pro Mikov, která ji vynesla cenu Objev roku na Czech Grand Design.

Design & umění Podcast
CASAROSA by Denisa Strmisková
Číst článek
28. 04. 2025
Veronika Pařízková
Doba čtení 3 min

Esence jednoduchosti. V Českém Krumlově vznikla CASAROSA, malebný apartmánový dům se sofistikovanými interiéry

Mysleli jste si, že Český Krumlov je už plný možností stylového ubytování? Omyl. Jeho potenciál zjevně není stále vytěžený. Důkazem je malebná rekonstrukce domu v části Plešivec, který nese název CASAROSA.

Interiér & architektura Design guide
Klára Daniová se ponořila do sociologie a jako výstup vytvořila knihu (ale i online stránku) podpořenou kvalitním zpracováním
Číst článek
23. 04. 2025
Veronika Pařízková
Doba čtení 4 min

Spíše panuje skepse, než víra v lepší zítřky. Grafická designérka Klára Daniová stvořila knihu, která zkoumá fenomén spolubydlení z různých stran

Bydlení je téma, které hýbe celou společností. Absolventka Ateliéru grafický design a nová média Klára Daniová se rozhodla zpracovat fenomén spolubydlení a v eponymní knize ukazuje jeho světlé i stinné stránky.

Názory & polemika Rozhovory
Fotograf Filip Švácha a designérka a umělkyně Pavlína Šváchová se synem Vendelínem; foto: Agnes Čechová; Pavlína se v tvorbě věnuje také šálkovým objektům; foto: Filip Švácha.
Číst článek
21. 04. 2025
Eliška Vrbová
Doba čtení 2 min

S dítětem jsme přestali prokrastinovat a naše práce je soustředěnější. V Ústí je rodinná atmosféra, UMPRUM by na nás byla moc ambiciózní, říkají Pavlína a Filip Šváchovi

Ona se věnuje designu skla a volnému umění, on nejen její objekty fotografuje. Pavlínu a Filipa Šváchovi spojilo studium v Ústí nad Labem a dnes sdílí kromě společné domácnosti i kreativní vize v projektech toho druhého. Jaké je soužití dvou designérů a umělců a jak jim život proměnilo rodičovství?

Design & umění Rozhovory
Nová židle Flexi Lounge
Číst článek
18. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 3 min

Židle, co sbírá ceny. Boskovická firma LD Seating slaví mezinárodní úspěch s křeslem Flexi Lounge, čím je výjimečné?

Od uvedení první židle Flexi Light v roce 2014 až po kompletní rodinu sezení. LD Seating představuje nejnovější přírůstek do série Flexi Lounge – nový typ křesla navrženého pro maximální pohodlí.

Design & umění
Speciální pozornost věnujte jídelnímu prostoru. Ten musí být natolik příjemný, aby se s jídlem neutíkalo k nejbližší možné obrazovce
Číst článek
17. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 2 min

Vybavení domácnosti: Co zohlednit a na čem ušetřit?

Mít kousek prostoru, kterému můžete říkat domov, je výhra. I díky tomu, že si ho můžete uzpůsobit úplně podle sebe. Pokud vybavujete svůj první byt, anebo třeba jen pokoj, máme pro vás pár praktických tipů, od čeho se odpíchnout a co vám pomůže docílit přesně takové harmonie, jakou potřebujete.

Nezařazené
Eliška Gogolová & Ateliér Kompost
Číst článek
16. 04. 2025
Tereza Tomášová
Doba čtení 3 min

Mám pocit, že v našem malém rybníčku bychom se měli povzbuzovat, říká textilní výtvarnice Eliška Gogolová, která vrací slávu prošívaným vestičkám našich babiček

Tvoří originální prošívané vesty, vyrábí úrodné vlněné sochy a chystá se na vlastní autorské látky. Co Eliška Gogolová oceňuje na olympijské kolekci? Jak o sobě může dát začínající textilní designér vědět a proč by uvítala raději cenu spojenou s finanční odměnou než kousek křišťálového dortu?

Design & umění Rozhovory
Cílem Nebezboží je ukázat, že víra v Boha není záležitostí minulosti
Číst článek
14. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 2 min

I věřící si zaslouží vkusný produkt. Klára Frídlová oslovila mladé designéry, aby vymysleli, jak modernizovat tradiční křesťanské atributy

Kolekce křesťanských produktů se současnou estetikou nyní nabízí online obchod Nebezboží, jehož zakladatelka Klára Frídlová oslovila mladé autory a výtvarníky, aby vytvořili tradiční předměty snoubící v sobě katolickou tradici i současný design.

Design & umění
Upcyklace je ve světě rozšířeným pojmem
Číst článek
11. 04. 2025
Redakce
Doba čtení 2 min

Co, jak a proč vůbec dále vytvářet? Studenti z plzeňské Sutnarky hledají řešení pro nadprodukci v recyklaci a minimalizaci odpadu

Jak prodloužit životnost oděvů, kožených doplňků a obuvi v době vizuální inflace a nadprodukce? Studující ateliéru Fashion design Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara Západočeské univerzity v Plzni (FDU ZČU) hledali odpověď skrze kvalitní materiály, chytré střihy a upcycling.

Design & umění
Jana Zielinski a přebal knihy Křehká krása designu
Číst článek
09. 04. 2025
Jana Mattas Horáčková
Doba čtení 2 min

Absence kritického pohledu, přesto vizuálně zajímavá a inspirativní. Jaká je kniha, která vypráví příběh Jany Zielinski?

Kniha Křehká krása designu je rozhovorem o designu, ale také osobním příběhem Jany Zielinski. Co vše stojí za úspěchem Designbloku a jaká je jeho skutečná cena? Jak vypadá cesta ženy, která zasvětila svůj profesní život tvorbě, organizaci a podpoře designu u nás i v zahraničí?

Design & umění Názory & polemika