„Vize pro Todus byla jasná, vila na středomořském pobřeží. Produkt ale značka nemusí mít vůbec fyzicky k dispozici, my ho vytvoříme a zasadíme ho do prostředí, které může být stylizované nebo realistické. Výhoda je, že nic z toho v daný čas nemusí existovat,“ vysvětluje Filip Gladiš. „Oba jsme pracovali ve světových architektonických studicíh a stále jsme nadšení do architektury, pro klienty tak umíme navrhnout vilu jen pro jejich potřeby,“ doplňuje jeho kolega Jakub Klimeš. Podobné virtuální instalace Mangoshake dělá například i pro Bommu a klient dostane komplexní balíček, který je i konkurenceschopný s drahou produkcí.
„Kreativa je pro nás zásadní, i za cenu toho, že se musíme naučit něco nového,“ přibližuje Jakub Klimeš výhody spolupráce s jejich studiem Mangoshake, které vzniklo už před 5 lety.
„Umělá inteligence jsou jen algoritmy, které nevymyslí nic nového. To nám dává výhodu,“ hodnotí výhodu lidského přístupu Filip Gladiš.
Děsí je růst AI nebo ji ochotně využívají? Jsou vizualizace podvod na klientech? A řeší s jakými značkami by nikdy nespolupracovali? Odpovědi můžete najít v našem novém díle podcastu DESIGNNEWS, který moderuje šéfredaktorka Veronika Pařízková.




MANGOSHAKE
Mangoshake je studio které se zaobírá audiovizuální tvorbou pro marketingový obsah. Filip Gladiš a Jakub Klimeš založili své vlastní studio z touhy dělat věci co je baví. Přirozeně čerpali ze svých zkušeností architektů pro mezinárodní studia, proto prvními počiny byly právě fotorealistické vizualizace a animace nejen pro české klienty. Dnes má studio za sebou úspěšné vizuální kampaně pro RIM, Brokis nebo výrobce kovového nábytku Two Hundred Tons. Skrze kreativní proces a pevné vedení se smyslem pro detail pomáhají značkám v konkurenceschopnosti na globálním trhu.


CELÝ DÍL PODCASTU SI MŮŽETE POSLECHNOUT NA VŠECH ZVUKOVÝCH PLATFORMÁCH.


Interiér pro nahrávání našeho podcastu vybavila nábytkem značka TON. Děkujeme za zapůjčení závěsné tapisérie značce Masopust a designérce Karolíně Vorlíkové za vázu Once Upon A Time.


Za technickým zpracováním podcastu stojí Kryštof Čížek. Střih obstarala Hanka Havlová a zvukově doladil Mário Biháry. Podcast fotí Anželika Rybalik. Grafiku vytvořil Jakub Janeba.